De tweede reisdag verliep al een stuk beter. Niet helemaal volgens plan, maar ja, na zo'n eerste dag is de maatstaf anders. Ruim van tevoren naar de luchthaven gegaan, en vervolgens drie kwartier bezig geweest met het krijgen van een boarding pass. Weliswaar was voor mij een plaatsje op een vlucht gereserveerd, maar er was geen nieuw e-ticket aan gekoppeld en dus krijg je geen boarding pass - de vlucht bij het e-ticket is al lang vertrokken. Met een slecht bezette (en overvraagd) service centrum van BA kan ook een eigen BA-medewerker niet veel doen. O ja, dat nieuwe e-ticket was ook nodig om mijn achtergelaten bagage weer in beweging te krijgen.
Gelukkig was er voldoende tijd. De vlucht was eerst een beetje vertraagd omdat er een rem gerepareerd moest worden - dat moet natuurlijk gebeuren. Toen iedereen in het vliegtuig zat, kwam de mededeling dat ze alles aan boord hadden behalve brandstof (vanwege de reparatie). Met al flink meer vertraging vertrokken we dan toch. Afgezien van ruim een kwartier wachten na landing voor een actieve start-/landingsbaan verliep alles volgens schema. Door alle vertraging was er uiteindelijk alleen nog tijd voor het ophalen van de auto, boodschappen, lokale sim-kaart en tol-transponder. Twee dagen onderweg en nog maar weinig van Miami gezien.